AndEngine - uvod

AndEngine - uvod

16. 12. 2013

Andengine je slobodny open source OpenGL, android herny engine, jeho autorom je Nicolas Gramlich.

Momentalne je dostupny vo verziach GLES2 a GLES2 Anchor Center. Hlavnym rozdielom medzi tymito verziami je zmena suradnicoveho systemu, Novsia verzia GLES2 Anchor Center ma pociatok v lavom dolnom rohu rovnako, ako to ma nativne OpenGL. Clanky budem pisat k tejto novsej verzii.

Vyhody

  • Zadarmo a open source
  • Zachovava Android activity lifecycle
  • Najdolezitejsie aspekty kazdej hry su uz zahrnute v engine alebo pomocou rozsireni
  • Vela ukazok ukazujuce aspekty enginu

Nevyhody

  • Ziadna dokumentacia
  • V porovnani s inymi enginmi je niekedy pomalsi
  • Neni multiplatformny, aplikaciu spustite len na androide

Uzitocne odkazy

comments powered by Disqus